| Geplaatst op: 13 Oktober 2009 om 21:35 | IP Genoteerd
|
|
|
Vooral voor Marc en Thieu.
En jawel hoor, de Jazz-club was "vergeten" ons te vragen of we ook in 2009 een quiz wilden organiseren. Heb net hun Hermes over de vloer gehad in de persoon van Ger Rijks. Tegen zijn verwachting in heb ik gezegd dat we het voorstel in overweging willen nemen. (Zit in m'n achterhoofd ook nog met de Maxx-quiz).
Indien jullie "ja" antwoorden zijn er 3 weekends mogelijk:
* 6 of 7 november. Vind ik zelf veel te vroeg. Regelen zaal, catering en vooral reclamecampagne à la Sjruur... Remember last year...
* 20 of 21 november. Vlak na de Sprongquiz.
* 11 of 12 december. Lijkt mij wel logisch. Vooral zaterdag 12/12 lijkt me in dat geval een optie. Moeten wel even voetbal- en volley-kalender controleren. Zelf hebben we dat W.E. geen quiz op het programma staan.
Ik heb Ger gezegd dat we vanaf dit jaar met een "sleutel-op-de-deur"-systeem willen werken. Binnenkomen-inpluggen-quiz-opkrassen. Zij zorgen voor catering, prijzentafel, personeel etc. Indien jullie "ja" zeggen wil ik zo snel mogelijk een "meeting" met de 3 Big Smiles van A.W. bv in de Galjaar ...
Enfin, heb me al geamuseerd met de quiz van vorig jaar eens na te kijken. Eigenlijk een top-product binnen zijn genre, hoor... Mijn mening -voor zover die er iets toe doet - gewoon doen. Trouwens, het schema is al af .... (Had ik niet moeten schrijven, hé Marc ... )
__________________ Wake up darling they're knocking the Colonel's standing in the sun
With his stupid face the glasses and a gun
|